Model de protecţia mediului la Şcoala Avram Iancu din Turda

Sâmbăta e ziua în care, împreună cu soţiorul meu, facem curăţenia prin casă. De data asta a fost mai cu tragere de inimă, pt că ne-am înnoit cu un aspirator de aspirator, marca Electrolux, din ăla fără sac. Dacă înainte ne lua o juma’ de oră să aspirăm camera noastră, acum am făcut-o în sub 10. E tare !

Pe când ne minunam noi că nici nu se mai simte miros de praf prin cameră, specific aspiratului, la un moment dat însă simţim miros de fum. Ne-am speriat că miroase scula cea nouă. Dar la o mirosire mai atentă, simţurile ne-au condus spre gream. Aha, care-va-să-zică aia era:

Dacă nu vă daţi seama ce e, vă explic eu: curtea din spate a Şcolii Avram Iancu, mai precis tomberonul de gunoi. Fumul era gros si inecăcios. Şi nu era pentru prima dată când administratorii instituţiei de învăţământ „parfumează” zona cu miresmele gunoiului. Mă întreb, pentru ei chiar nu există salubritate de ajung să-şi ardă gunoaiele?

sau

Ăsta să fie exemplul pe care îl oferă copiilor vizavi de protecţia mediului?

Lasă un răspuns

